SportsPark Blaavandshuk har et meget stor udbud af fitnesshold og der er noget for alle...

Vores dygtige instruktører står altid til rådighed - eller kontakt adminstrationen for yderligere oplysninger på nr. 70 22 16 53 - tast 1 for sportscenter

Se alle holdmulighederne her på siden...

Vi har fjernet alle undskyldninger og kan altid tilbyde et bredt udvalg af hold. Vores instruktører er veluddannet og ikke mindst engageret helt ud over det sædvanlige.

Teen Fitness
Fra mandag til fredag Kl. 15 - 17 er der teen fitness, hvor vores vejleder følger træningen

Virtuel cycling

Vores løbegruppe er et besøg værd...

Vores løbegruppe er meget populær og træner hver tirsdag og torsdag. Kom forbi og prøv og p.t. er gruppen på over 65 deltagere. Der er noget for alle...

fitnesshold

Med et basis, familie eller 6840 medlemsskab kan man frit deltage i nedenstånede store udbud af fitness hold. Der kan også købes adgang til de enkelte hold fra gang til gang - klik på "Tilmeld dig holdet her"

Indoor Cycling - Lørdag
Synes du nogle gange at spinning på 50 min. stopper når det begynder at blive sjovt? Så er lørdagsspin noget for dig, her køre vi 90 min. hvor der fokuseres på udholdenhed.
I forhold til ''normale'' spinningtimer vil vi køre blokke som er noget længere og mange blokke henter inspiration fra landevejen og MTB. Det krydres ofte med nogle effektive intervaller og vi får også tid til underholdende/anderledes blokke. Det er for spinner som gerne vil udvikle sig og blive presset på den gode måde. Husk et par drikkedunke, og et håndklæde. Vel mødt - Husk drikkedunk.
Instruktør Ole Eriksen

Indoor Cycling - Søndag
Kom og være med på en super hård time. Vi kører rigtig hårdt på med masser af interval og udholdenheds blokke. Timen er høj intens med få korte pauser. En time for øvede spinner, da vi står op rigtig meget. og der også er meget stående spurt. Så har du lyst til at blive tæsket godt igennem og lyst til en hård time, er det her du skal dukke op. Vi køre med Suunto puls, men man kan sagtens være med uden - det bliver hårdt alligevel. Husk det gode humør. Drikkedunk og evt. håndklæde Vi ses.
Instruktør: Thomas Rathleff
 

Pilates - Søndag
er en træningsform, hvor hele kroppen gennemarbejdes med udgangspunkt i en bedre forståelse af hvordan sind og krop hænger sammen. Ved at sikre denne sammenhæng kan vi modarbejde de småskader og skavanker vores moderne livsstil er skyld i, og skabe et stærkt fundament for bevægelse og almen velvære
.
Instruktør: Lene Mogensen

Morgen Suunto Cycling - Mandag
Morgenhold for de friske, en time for alle hvor pulsen nødvendigvis ikke behøver, at komme i top men hvor der er mulighed for det. Der bliver kørt med suunto pulssystem, det er dog ikke et krav, at bruge det.Timerne vil variere mellem siddende og stående i både korte og lange pas samt temposkift.
Instruktør: Lone Christensen
 

Zumba Tonning - Mandag
hvor step-bænken vil være en del af timen. Masser af mulighed for at få brændt noget energi af, man bliver glad i låget af den gode musik. Husk drikkedunk.
Instruktør: Karin Stender

Motionsboksning - Mandag
Boksetræning er inspireret af det bedste fra bokseverden. Bokstræning er for dig som gerne vil deltage på en hård time, hvor du vil blive udfordret på både styrke og udholdenhed samt kondition. Boksetræning er en kombination af slag-, styrke- og konditionstræning, som sikrer dig høj intensitet hele vejen igennem. Du er sikret en effektiv træning og masser af sved på panden. Boksetræning kommer i mange variationer, hvilket gør træningen alsidig træning og dét bliver aldrig kedelig. I timen benyttes der redskaber som sjippetove, sandsække, bokshandsker og plethandsker. Boksetræning foregår helt uden koreografi og du er selv med til at sætte tempoet i de forskellige øvelser. Vi hjælper dig med teknikken i løbet af timen og motiverer dig til at presse dig selv lidt mere end normalt. Alle kan deltage, på hver deres niveau. Husk drikkedunk. 
Instruktører: Anders Kongensbjerg og Thomas Rathleff

 

Indoor Cycling - begynder - Mandag
I denne time kører vi UDEN pulssystem, og bruger i stedet intensitetsskalaen og musikken til at få en god time. Der vil være varierede intervaller med både korte og lange siddende/stående pas, og er i gang på cyklerne i ca. 50 minutter. Jeg har fokus på at finde musik, der motiverer og skader godt humør, både nyere og ældre musik. Der er plads til alle, både de, der kan klare store udfordringer, og de som måske er forholdsvis nye på cyklerne. Husk drikkedunk evt. håndklæde.
Instruktør: Camilla Moesgaard

Mobility - Tirsdag
Et hold for dig, der gerne vil arbejde med fleksibilitet, stabilitet og kropsstammestyrke. Der indgår statiske og dynamiske stræk med inddragelse af flere muskel og ledgrupper ad gangen. Der arbejdes med bevægelighed, stabilitet, balance og styrke i hele kroppen på samme tid. Medbring gerne et tæppe, da vi skal slappe HELT af til sidst :-) 
Instruktør: Lone Christensen
 

Suunto Cycling - Tirsdag
Et hold for ALLE, som gerne vil i form, eller som er i form.. Der bliver kørt med høj puls, både siddende og stående, med masser af god musik, hvor der jævnligt bliver spillet 80'er musik. Puls systemet ''suunto'' vil være tændt, men kører ikke altid efter det. Kører efter følelsen i benene og lunger :-)  Husk drikkedunk og et håndklæde. Så kom glad. Alle er velkommen
Instruktør: Berit Højberg Sørensen
 

Pilates Flow - tirsdag
Pilates er for dig, som gerne vil forbedre din kropsholdning ved at styrke din core, stabilitet og smidighed. I timen træner vi kroppens kernemuskulatur (ryg- og mavemuskler) igennem en række dynamiske øvelser, som udføres i et flow af små sekvenser. Vi bruger vejrtrækningen som et vigtigt element til at aktivere mavemusklerne, samt til at styre vores bevidsthed på øvelserne. Bevægelserne er kontrollerede og flydende og du bliver undervejs guidet igennem øvelserne med den rette teknik, så du får det optimale ud af timen.
Pilates træning er et super godt supplement til anden kredsløbs- eller styrketræning, da du bliver bedre til at stabilisere din kernemuskulatur, og du får mere kropsbevidsthed og smidighed.
Instruktør: Linda Bilberg Nyholm

 

Cirkeltræning - Tirsdag
som er en blanding mellem styrke, udholdenhed, kondition. Husk drikkedunk samt håndklæde og det gode humør - Alle kan være med 
Instruktører: Helle Dahl og Jan Overgaard

 

Morgen Suunto Cycling - Onsdag
Morgenhold for de friske, en time for alle hvor pulsen nødvendigvis ikke behøver, at komme i top men hvor der er mulighed for det. Timerne vil blive kørt som styrkeopbyggende Der bliver kørt med suunto pulssystem, det er dog ikke et krav, at bruge det. Timerne vil variere mellem siddende og stående i både korte og lange pas. Husk drikkedunk
Instruktør: Jan Overgaard

Kom i Form - Onsdag
Info om udarbejdelse
Instruktør: Charlotte Kristensen

 

Step Aerobic - Onsdag
består af gang, step-ups, og løfttrin (spark m.m.) i forskellige kombinationer og variationer samt overkropsbevægelser op og ned af en stepbænk. Pulsen er høj, men ledbelastningen er lav. Et træningspas består af opvarmning, konditions-/koordinationstræning. Husk Drikkedunk og håndklæde 
Instruktør: Anne Runge Larsen

Indoor Cycling - Onsdag
Dette hold køres efter Suunto pulssystem. Der vil være varieret kørsel, både siddende og stående. Timen er bygget op af blokke i forskellige varighed, interval. Der bliver kørt landevej- bakke- samt bjergkørsel. Der vil være masser af god musik, nyt som gammel, som hjælper alle godt på vej til at køre det optimale. Højt humør, god stemning, sjov og lidt ballade samt masser af energi bliver brændt af, når man melder sig på dette hold. Man kan naturligvis godt sidde på holdet uden pulsbælte. Der er også muligheden, at låne et pulsbælte, som bliver indstillet individuel. Husk drikkedunk, evt. håndklæde, det gode humør og energi, hvis energien ikke er der, når du kommer, så finder vi den i løbet af timen....VI SES
Instruktør: Helle Dahl
 

Suunto Cycling - Torsdag
Dette hold køres efter Suunto pulssystem. Der vil være varieret kørsel, både siddende og stående. Timen er bygget op af blokke i forskellige varighed, interval. Der bliver kørt landevej- bakke- samt bjergkørsel. Der vil være masser af god musik, nyt som gammel, som hjælper alle godt på vej til at køre det optimale. Højt humør, god stemning, sjov og lidt ballade samt masser af energi bliver brændt af, når man melder sig på dette hold. Man kan naturligvis godt sidde på holdet uden pulsbælte. Der er også muligheden, at låne et pulsbælte, som bliver indstillet individuel. Husk drikkedunk, evt. håndklæde, det gode humør og energi, hvis energien ikke er der, når du kommer, så finder vi den i løbet af timen....VI SES
Instruktør Lone Christensen

Kinesis Cirkeltræning - Torsdag
Træningen består af 16 forskellige øvelser, hvor hele kroppen bliver trænet. Hver øvelse vare 1 minut og der er kun korte pauser mellem øvelserne. Man sørger selv for opvarmning inden holdet starter.
Instruktør: Jane Petersen

Styrke med elastikker- Torsdag
Styrketræning med elastikker afsluttet med en grundig udstrækning.
Instruktør: Lene Mogenssen

Styrke med elastikker- Torsdag
Styrketræning med elastikker afsluttet med en grundig udstrækning.
Instruktør: Lene Mogenssen

TRX 1 - Torsdag
TRX blev kåret som det mest populære træningsredskab i verden, og det ser ud til at ligge klart i toppen af populære træningsredskaber igen i 2016. Det er et af de absolut bedste træningsformer, du kan lave for din krop, og det mest fantastiske er, at du kan træne med vores hold uanset om du er toptrimmet og veltrænet eller helt nybegynder og måske endda skadet.
Husk drikkedunk, måske håndklæde.
Instruktør: Thomas Nyholm

Zumba Step Toning - Fredag
Zumba toning, hvor step-bænken vil være en del af timen. Masser af mulighed for at få brændt noget energi af, man bliver glad i låget af den gode musik. Husk drikkedunk.
Instruktør: Karin Stender

Morgen Suunto Cycling - Fredag
Dette hold køres efter Suunto pulssystem. Der vil være varieret kørsel, både siddende og stående. Timen er bygget op af blokke i forskellige varighed, interval. Der bliver kørt landevej- bakke- samt bjergkørsel. Der vil være masser af god musik, nyt som gammel, som hjælper alle godt på vej til at køre det optimale. Højt humør, god stemning, sjov og lidt ballade samt masser af energi bliver brændt af, når man melder sig på dette hold. Man kan naturligvis godt sidde på holdet uden pulsbælte. Der er også muligheden, at låne et pulsbælte, som bliver indstillet individuel. Husk drikkedunk  evt. håndklæde, det gode humør og energi, hvis energien ikke er der, når du kommer, så finder vi den i løbet af timen....VI SES
Instruktør: Helle Dahl